تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

نمایندگی سامسونگ :

گلکسی S20 اولترا پرچمدار تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال جاری و ویترینی از دستاوردهای فنی این شرکت است.

 

سال جدید، پرچم‌دار جدید، ادعایی آشنا: «این گوشی عکاسی را متحول می‌کند»؛ از سال‌های دور تاکنون این ادعا را بارها و بارها از زبان شرکت‌هایی از چین و کره‌ی جنوبی تا فنلاند و ایالات متحده شنیده‌ایم. حال نوبت به سامسونگ رسیده است تا زبان به ستایش قدرت عکاسی کهکشانی‌های جدیدش از خانواده‌ی محبوب و پرفروش گلکسی S بگشاید؛ محصولاتی که به‌جای «۱۱»، عدد «۲۰» را مقابل اسامی‌شان می‌بینند تا به‌نوعی آغازگر فصلی جدید از نوآوری‌های این شرکت در دهه‌ی ۲۰۲۰ باشند.

 

سامسونگ امسال به‌جای معرفی جایگزینی برای گلکسی S10e، پرچم‌دار اقتصادی‌اش در سال ۲۰۱۹۷ استراتژی کاملا متفاوتی را در پیش گرفت. عضو سوم خانواده‌ی گلکسی S20 با پسوند «اولترا»، طلایه‌دار تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال جاری خواهد بود؛ پرچم‌دار تمام‌عیاری که ویترینی از دستاوردهای فنی کره‌ای‌ها به‌شمار می‌آید.

آیا اتصال 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، زوم بدون‌افت کیفیت تا سقف ۱۰ برابر و امکان ضبط ویدئوهای 8K می‌تواند برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری گلکسی S20 اولترا را توجیه کند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال و سوالات مشابه دیگر در ادامه با بررسی گوشی سامسونگ همراه زومیت باشید.

طراحی

بین تمام واژگانی که می‌توان به ظاهر قطور و غول‌پیکر گلکسی S20 اولترا، به‌ویژه نمای پشتی، نسبت داد، احتمالا «زیبا»، آخرین آن‌ها باشد؛ اما سامسونگ چنین نمی‌اندیشد و کهکشانی‌های جدیدش را در کنار عناوینی همچون «هوشمند» و «توانمند»، «زیبا» نیز می‌داند. البته ما نیز مادامی‌که نمای جلوی گلکسی اس ۲۰ اولترا را مقابل دیدگان‌مان داریم، با کره‌ای‌ها هم‌نظریم!

 

چارچوب آلومینیومی گلکسی S20‌ اولترا ظاهر آشنایی دارد و در عین‌حال تغییراتی را نیز به‌خود می‌بیند. گوشه‌های گرد، پوشش براقِ ‌همرنگ بدنه و ضخامت کمترِ دو ضلع کناری چارچوب نسبت به لبه‌های بالا و پایین براثر پیش‌روی پنل‌های شیشه‌ای پشتی و جلویی از کناره‌ها، بارِ دیگر تکرار شده است؛ اما اکنون دیگر خبری از کلید اختصاصی بیکسبی نیست و هر دو کلید کنترل صدا و پاور به لبه‌ی سمت راست منتقل شده‌اند.

 

بی‌شک گلکسی S20 اولترا کم‌نقص‌ترین پرچم‌دار سامسونگ تا‌به‌امروز و یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به گوشی هوشمند ایده‌آل بسیاری از افراد است؛ دستگاهی که یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای بازار را با رنگ‌های چشم‌نواز در بطن خود دارد، به‌مدد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همین نمایشگر، تجربه‌ی کاربری کم‌نظیر و لذت‌بخشی را به‌ارمغان می‌آورد، مجموعه‌ی دوربین قدرتمندش در شرایط نوری مختلف، عکس‌هایی پر از جزئیات، با وضوح بسیار و رنگ‌های جذاب ثبت می‌کند و پشتیبانی از اتصال 5G پرچم‌دار سامسونگ را به محصولی آینده‌نگرانه بدل می‌سازد؛ هرچند که این آینده برای ما تا مدت‌های مدیدی در دسترس نباشد!

تیم ما بزرگترین تیم تعمیرات سامسنوگ در ایران با افتخار تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ شمارا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *