تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ بررسی گوشی سامسونگ note 10 plus

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تقدیم می کند: گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس با حفظ توانایی خود در اجرای روان بازی‌ها

...
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تقدیم می کند:

گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس با حفظ توانایی خود در اجرای روان بازی‌ها همچنان از نرم‌افزار گیم‌لانچر برای ارائه تجربه‌ای بهتر پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

مرداد ماه امسال سامسونگ با برگزاری رویدادی ویژه از گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد. این نخستین باری بود که سامسونگ درکنار رونمایی از نسخه‌ای پایه اقدام به رونمایی از نسخه‌ای گران‌تر از سری نوت می‌کرد. گلکسی نوت ۱۰ پلاس این‌بار با یک سری ویژگی‌جدید در قلم خود معرفی شد و از طرفی سامسونگ با تغییر در زبان طراحی پرچم‌دار سری نوت، حاشیه‌‌ نمایشگر را به کمترین میزان خود رساند. کهکشانی جدید ساموسنگ را می‌توانیم نسخه‌ای ارتقاء یافته از خانواده‌ی سری اس بدانیم. در بررسی پیش رو می‌خواهیم نگاهی به گلکسی نوت ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۸ اینچی موسوم به سینماتیک اینفینیتی-اُ بیاندازیم که دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ است و از محتوای HDR10+ برای نمایش عمیق‌تر رنگ‌ها به‌لطف فناوری Dynamic Tone Mapping پشتیبانی می‌کند. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با اکسینوس ۹۸۲۵ برای بازار جهانی تولید کرده است که مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 برای اجرای روان بازی‌‌ها است.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با تمرکز روی ویژگی‌های سخت‌افزاری این پرچم‌دار در زمان اجرای بازی‌ها نگارش شده است. در نتیجه اگر به‌دنبال بررسی کامل این گوشی برای استفاده روزمره می‌گردید یا می‌خواهید اطلاعاتی را از دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس به‌دست آورید، به شما پیشنهاد مي‌کنیم تا بررسی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ از پرچم‌دار نوت را مطالعه کنید.

 

 

 

مشخصات فنی Galaxy Note 10 Plus:

  •  پردازنده اکسینوس ۹۸۲۵ برای بازار جهانی اسنپدراگون ۸۵۵ در بازار آمریکا
  • نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل همراه‌با پنل Dynamic AMOLED و تراکم پیکسلی ۴۹۸ پیکسل در هر اینچ
  • تراشه گرافیکی Mali-G76 MP12 در نسخه اکسینوس و تراشه آدرنو ۶۴۰ در نسخه اسنپدراگون
  • دوربین سه‌گانه؛ ۱۲ مگاپیکسل (۱.۴ میکرومتر سایز پیسکل، ۱/۲.۵۵ اینچ سایز حسگر، ۲۷ میلی‌متری واید، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، OIS، گشودگی متغیر f/۱.۵-۱.۸-۲.۴) و ۱۲ مگاپیکسل (۱.۰ میکرومتر سایز پیکسل، ۵۲ میلی‌متری تله‌فوتو، ۱/۳.۶ اینچ سایز حسگر، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال، زوم دو برابری) و ۱۶ مگاپیکسل (۱۲ میلی‌متری اولتراواید، ۱.۰ میکرومتر سایز پیکسل، f/۲.۲)
  • دوربین دوگانه سلفی؛‌ ۱۰ مگاپیکسل، ۱.۲۲ میکرومتر سایز پیسکل، ۲۶ میلی‌متری (عریض)، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/۲.۲
  • اندروید نسخه‌ی ۹.۰ (پای)، رابط کاربری وان UI
  • ابعاد ۱۶۲.۳ در ۷۷.۲ در ۷.۹ میلی‌متر با وزن ۱۹۶ گرم
  • باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی
  • پشتیبانی از شبکه 3G و 4G و بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان
  • مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

گلکسی نوت ۱۰ پلاس توسط دفتر سامسونگ در ایران برای بررسی در اختیار نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ قرار گرفته‌اند.

 

 

 

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ :

طبق عادت همیشگی، سامسونگ در طراحی نوت ۱۰ با اینکه از المان‌های گلکسی S10 وام گرفته است، اما سعی کرده تا طراحی زاویه‌دار همیشگی نوت را حفظ کند. نمایشگر موسوم به Hole Punch که برای اولین‌بار در گلکسی اس ۱۰ آن را دیده بودیم، در نوت ۱۰ نیز وجود دارد. در این نوع از نمایشگرها، بریدگی قطره‌ای که چند سالی بود به آن عادت کرده بودیم، حذف شده و به‌جای آن روی صفحه نمایشگر حفره‌ای ایجاد شده که دوربین سلفی در زیر آن قرار دارد. اما تفاوت اصلی نمایشگر S10 و نوت ۱۰ پلاس، در محل قرارگیری دوربین سلفی است. در پرچم‌دار جدید سامسونگ، محل دوربین از سمت راست نمایشگر به وسط دیگر تغییر پیدا کرده است و تعداد دوربین‌های سلفی نیز از عدد ۲ در گلکسی اس ۱۰، به یک در نوت ۱۰ کاهش پیدا کرده است.

اما جدای از طراحی زاویه‌دار،‌ مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی نوت ۱۰ جلب نظر می‌کند،‌ حذف دکمه بیکسبی و انتقال دکمه روشن / خاموش کردن صفحه‌نمایش از سمت راست گوشی به سمت چپ آن است. سال‌ها بود که عادت کرده بودیم برای روشن / خاموش کردن صفحه‌نمایش در گوشی‌های سامسونگ، دست خود را به سمت راست گوشی ببریم و دکمه را فشار دهیم. سامسونگ در اقدامی عجیب،‌ دکمه سمت راست را در گلکسی نوت ۱۰ حذف کرده و آن را به سمت چپ و در زیر دکمه‌های تنظیم حجم صدا (جایی که قبلا دکمه بیکسبی قرار داشت) برده است. این مسئله باعث شده است که در سمت راست Note 10 Plus هیچ‌گونه دکمه‌ای وجود نداشته باشد. به‌دلیل پایین بردن این دکمه، عادت کردن به محل قرارگیری آن نیازمند زمان است.

در قسمت فوقانی گوشی، میکروفون، اسپیکر و محل قرارگیری سیم‌کارت قرار گرفته است. باز هم به عادت همیشگی سامسونگ، محل قرارگیری سیم‌کارت دو منظوره است. به این صورت که کاربر می‌تواند یا از دو سیم‌کارت استفاده کند یا توانایی این را دارد که با استفاده از کارت حافظه Micro SD درکنار یک سیم‌کارت، فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را افزایش دهد. مانند همیشه قسمت تحتانی گوشی نیز محل قرارگیری S Pen است. قلم جدید سامسونگ در سمت راست گوشی قرار گرفته است و مکانیزمی فنری شکل دارد. به این صورت که با فشردن دکمه آن، قلم بیرون آمده و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. S Pen جدید مانند قلم‌های چند سال اخیر سامسونگ، توانایی این را دارد که از دو طرف در جایگاه خود قرار بگیرد. یکی از تفاوت‌های قلم نوت ۱۰ نسبت به نسخه‌های نسل قبل خود، تفاوت رنگ آن با بدنه گوشی است که جلوه زیبایی به آن داده است. درگاه شارژ USB تایپ سی نوت ۱۰ به همراه یک اسپیکر و یک میکروفون،‌ از دیگر مواردی است که در قسمت تحتانی گوشی دیده می‌شود.

 

 

 

 

 

چینش دوربین‌ها در گلکسی نوت ۱۰ به‌ویژه در پشت گوشی دستخوش تغییراتی نسبت به S10 شده است. ضمن قرارگیری عمودی سه لنز دوربین، آن‌ها به سمت چپ منتقل شده‌اند و با اینکه لنزهای دوربین برآمدگی‌ای را رو قسمت پشتی گوشی ایجاد کرده‌اند، اما زمانی‌که گوشی به‌صورت تخت و از پشت روی سطوح کاملا صاف قرار می‌گیرد، تکان زیادی نمی‌خورد. مسئله ثابت بودن گوشی روی سطوح صاف، در گلکسی نوت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سری نوت سامسونگ، امکان یادداشت‌برداری و طراحی توسط قلم آن است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای انجام کارهای طراحی و یادداشت‌برداری، گوشی‌های خود را به‌صورت تخت روی میز قرار می‌دهند. طراحی نوت ۱۰ به نحوی است که با وجود برآمدگی پشتی، این کار به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

برای بررسی طراحی بدنه گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس در زمان تجربه بازی‌ها اقدام به نصب بازی‌های عمودی و افقی نظیر بازی ماریو کارت و بازی فورتنایت کردیم تا در عمل راحتی گوشی در زمان اجرای بازی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. به‌دلیل ابعاد بزرگ بدنه و نمایشگر ۶.۸ اینچی گلکسی نوت ۱۰ پلاس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در زمان تجربه بازی‌ها حتما از هر دو دست خود کمک بگیرید. به‌ویژه در بازی‌هایی مانند ماریو کارت لزوم حرکت سریع انگشتان برای هدایت دقیق خودرو احساس می‌شود، در نتیجه در صورت استفاده از یک دست امکان لغزش گوشی وجود دارد. بااین‌حال در بازی‌های عمودی نظیر پابجی موبایل و فورتنایت به‌دلیل نمایشگر بزرگ گوشی توانستیم تجربه‌ای بی نقص را در اجرای بازی‌ها داشته باشیم. در زمان استفاده از دو دست احساس لغزش احتمالی گوشی به‌طور کامل از بین می‌رود و کاربر می‌تواند بدون نگرانی از تجربه بازی‌ها روی گلکسی نوت ۱۰ پلاس لذت ببرید. خوشبختانه در اجرای طولانی مدت بازی فورتنایت بدنه نوت ۱۰ پلاس به‌صورت آزاردهنده‌ای افزایش دما نداشت. کهکشانی جدید سامسونگ به‌لطف طراحی بدون حاشیه، احساسی پریمیوم را به کاربر القا می‌کند و می‌توانید از تجربه بازی‌ها روی این گوشی لذت ببرید.

اما اگر بخواهیم بیشتر به قلم اس‌پن بپردازیم. sPen نسبت به نسل گذشته خود تغییراتی داشته است. سامسونگ این‌بار با کاهش ابعاد این قلم و اضافه کردن ماژول کم مصرف بلوتوث مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در اختیار کاربران گذاشته است. از طرفی به‌لطف اضافه شدن حسگر ژیروسکوپ به اس پن اکنون می‌توانید برخی ژست‌های حرکتی را برای کنترل گوشی خود داشته باشید. به‌عنوان مثال امکان استفاده از قلم به‌عنوان ریموتی برای عکس برداری از گوشی فراهم شده است. از طرفی شما می‌توانید با انجام ژست‌های حرکتی مانند چرخاندن دست به‌صورت ساعتگرد، به تغییر بین دوربین سلفی یا دوربین عقب گوشی اقدام کنید. البته اس‌پن همچنان ویژگی‌های مهم گذشته مانند حساسیت به فشار در زمان طراحی یا گرفتن اسکرین‌شات را حفظ کرده است.

 

 

 

نوت ۱۰ پلاس، نمایشگری ۶.۸ اینچی سوپر امولد با رزولوشن Quad HD+ دارد که از تکنولوژی HDR 10+ پشتیبانی می‌کند. حس‌گر اثر انگشت نیز به زیر صفحه‌نمایش منتقل شده است. نکته متفاوت نوت‌های جدید، تفاوت رزولوشن نوت ۱۰ پلاس با برادر کوچک‌تر خود است. سامسونگ در اقدامی، نوت ۱۰ را با نمایشگری با رزولوشن Full HD+ به بازار روانه کرده است. سامسونگ مدت‌ها است که در پرچمداران خود از نمایشگرهای FHD+ استفاده نمی‌کند و در نتیجه این اقدام کره‌ای‌ها هرچند باعث بهبود شارژدهی گلکسی نوت ۱۰ می‌شود اما در مقایسه با رقبا شاید قدمی روبه‌ عقب باشد. بااین‌حال در گلکسی نوت ۱۰ پلاس هنوز هم می‌توانید از نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ لذت ببرید.

با بررسی نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس متوجه شدیم که حداکثر روشنایی خودکار این پرچم‌دار به ۱۲۵۵ نیت می‌رسد که در مقایسه با سایر رقبا نظیر آیفون ۱۱ پرو مکس کمی در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد. از طرفی نمایشگر سوپر امولد گلکسی نوت ۱۰ پلاس را نیز می‌توانیم در نمایش حداقل روشنایی با رقم ۲.۱ نیت، موفق بدانیم. روشنایی بالای نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس به این معنی است که شما می‌توانید در خارج از خانه و زیر نور مستقیم آفتاب نیز بدون مشکل به مطالعه نوشته‌های مختلف یا تجربه بازی‌هایی با محیط‌های تاریک بپردازید. برای بررسی این موضوع اقدام به تجربه بازی Lineage 2 کردیم که با برخی سیاه‌چاله‌های تاریک شناخته می‌شود. خوشبختانه کهکشانی سامسونگ توانست از آزمون زومجی برای نمایش محیط‌های تاریک زیر نور مستقیم آفتاب سربلند خارج شود.

فارغ از بحث سخت‌افزاری و بنچمارک‌ها که همواره در بررسی‌های زومیت به آن‌ها اشاره می‌شود هدف ما در زومجی بررسی سخت‌افزار بازی‌ها از دید گیمینگ است. به همین دلیل همواره برای به چالش کشیدن پرچمداران اقدام به نصب بازی‌هایی با گرافیک به اصطلاح بالا می‌کنیم تا با تجربه نسبتا طولانی مدت در عمل، عملکرد گوشی را در اجرای بازی‌ها بررسی کنیم. گلکسی نوت ۱۰ پلاس در بازار جهانی با پردازنده اکسینوس ۹۸۲۵ روانه بازار شده است که در قلب خود از تراشه گرافیکی Mali-G76 MP12 بهره می‌برد. پیش از این در بررسی گلکس اس ۱۰ پلاس از تفاوت‌های این تراشه گرافیکی گفته‌ بودیم به همین دلیل از بازگو کردن این موضوع صرف‌نظر می‌کنیم. برای بررسی گلکسی نوت ۱۰ پلاس ابتدا اقدام به نصب سه بازی فورتنایت، پابجی موبایل و کال اف دیوتی موبایل کردیم. مانند سایر پرچمداران گلکسی در نوت ۱۰ پلاس نیز توانستیم به تنظیمات حداکثری «اپیک» در بازی فورتنایت دسترسی داشته باشیم. به‌لطف این تنظیمات می‌توانید بافت‌های گرافیکی بازی را با وضوح بسیار بالا مشاهده کنید. بااین‌حال هنوز هم به نظر نمی‌رسد که گوشی‌های موبایل آمادگی اجرای این بازی را روی ۶۰ فریم بر ثانیه در حالت اپیک داشته باشند به همین دلیل در نوت ۱۰ پلاس نیز بعد از انتخاب تنظیمات اپیک شاهد ثابت شدن نرخ فریم روی ۳۰ بودیم. البته این موضوع با تغییر تنظیمات گرافیکی روی حالت High رفع می‌شود و می‌توانید همچنان بازی را روی ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید.

 

 

 

از طرفی اکتیویژن نیز با همکاری شرکت تنسنت اقدام به انتشار بازی Call of Duty Mobile روی گوشی‌های اندروید و iOS کرده است. پیش از این با نصب بازی روی گوشی‌های نسل‌های گذشته مانند سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس شاهد افت فریم محسوس بازی روی بالاترین تنظیمات گرافیکی بودیم. بااین‌حال در زمان اجرای بازی روی نوت ۱۰ پلاس کوچک‌ترین افت فریمی را بعد از حدود دو ساعت تجربه بازی مشاهده نکردیم. بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از محصولات خوش ساخت با گرافیک چشم‌نواز برای گوشی‌های موبایل بدانیم و بی شک اجرای بدون مشکل این بازی موضوعی مهم ارزیابی می‌شود. از طرفی بازی پابجی موبایل نیز مانند گذشته باتوجه‌به سخت‌افزار گوشی تا حدودی خود را بهینه می‌کند، این بازی نیز در نوت ۱۰ پلاس بدون مشکل اجرا شد. در ادامه می‌توانید جدول بنچمارک‌ را باتوجه‌به عملکرد گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مقایسه با سایر پرچمداران مشاهده کنید.

 

 

 

Game Launcher

گیم لانچر گوشی‌های سامسونگ را می‌توانیم یکی از نرم‌افزارهای قدیمی گوشی‌های موبایل در راستای بهبود عملکرد گوشی برای داشتن تجربه‌ای روان‌تر در بازی‌ها معرفی کنیم. سامسونگ همواره در طول سال‌های اخیر اقدام به به‌روزرسانی گیم‌لانچر برای ارائه خدمات کاربری جدید کرده است. به‌ویژه بعد از رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ پلاس بعد از مدت‌ها شاهد علاقه کره‌ای‌ها برای تغییر رابط کاربری گیم‌لانچر بودیم؛ تغییری که البته خوب یا بد ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار داده است تا اکنون مدیریت بهتری را روی دمای گوشی یا شارژدهی داشته باشند. مهم‌ترین تغییر گیم لانچر یکپارچه سازی این نرم‌افزار با برنامه دیسکورد است به‌ویژه بعد از انتشار بازی‌های بتل رویال روی گوشی‌های اندروید لزوم حضور یک نرم‌افزار چت آنلاین برای ساخت پارتی و ارتباط نزدیک بازیکنان بیش از گذشته احساس می‌شود. به همین دلیل نیز سامسونگ با همکاری دیسکورد اقدام به یکپارچه‌سازی گیم‌لانچر با این نرم‌افزار کرده است.

دیسکورد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با ساخت پارتی و دعوت دوستان به‌صورت متنی و صوتی در جریان بازی ارتباط نزدیکی داشته باشند. البته باید گفت که برخی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت در این محدودیت‌هایی را به دلایل نامعلوم برای ارتباط صوتی بازیکنان در این نرم‌افزار ایجاد کرده‌اند. به همین دلیل نمی‌توانیم حضور این نرم‌افزار را بدون استفاده از نرم‌افزارهای تغییر IP برای بازیکنان ایران کاربردی بدانیم. از طرفی رابط کاربری گیم لانچر نسبت به گذشته تغییرات ظاهری زیادی کرده است. اکنون آیکون بازی‌هایی که بیش از دیگر بازی‌ها آن‌ها را تجربه کرده‌اید با قابلیت اسکرول در بالای نرم‌افزار نمایش داده می‌شوند. در حقیقت تمرکز حال حاضر گیم لانچر بیشتر روی ارائه آمار مختلف به کاربر برای داشتن یک ارزیابی کلی از میزان ساعت صرف شده در بازی‌ها است. سامسونگ برای جذاب‌تر کردن رابط کاربری آمار ذکر شده را به اشکال متفاوت مانند نمودارها نمایش می‌دهد و مانند یک دیتابیس به کاربران اجازه می‌دهد تا با محبوب‌ترین بازی‌های در یک سبک خاص آشنا شوند.

 

 

 

 

علاوه‌بر ویژگی فوق هنوز هم حالت راندمان گیم لانچر با سه پروفایل متفاوت در دسترس قرار دارد:

  • Focus on Power Saving: این پروفایل درحالی‌که در حال انجام بازی هستید تمرکز را روی مصرف پایین شارژ گوشی می‌گذارد.
  • Balance: در این حالت درکنار افزایش شارژدهی شاهد بهبود راندمان گوشی در اجرای بازی‌ها خواهید بود.
  • Focus on Performace: اگر می‌خواهید بهترین تجربه را در بازی‌های داشته باشید، این پروفایل بهترین حالت ممکن برای شما خواهد بود.

شما همچنین می‌توانید به‌صورت مجزا برای هر یک از بازی‌ها تنظیمات مورد نظر خودتان را اعمال کنید. اما فارغ از آمار ارائه شده در رابط کاربری، سامسونگ همچنین بخشی را به‌عنوان Play History در گیم لانچر گنجانده است. تاریخچه بازی‌ها تمرکز ویژه‌ای روی تفکیک سبک‌ها دارد و به‌طور خاص میزان ساعت تجربه هریک از بازی‌ها را نمایش می‌دهد. اینکه ویژگی مورد اشاره چقدر برای کاربر کاربردی خواهد بود مبحثی نیست که بتوانیم پاسخ دقیقی به آن بدهیم بااین‌حال، اگر به آمار علاقه دارید Play History هم می‌تواند نظر شما را جلب کند.

فارغ از مشخصات بیان شده بخش گیم‌بوستر نرم‌افزار گیم‌لانچر بعد از اجرای بازی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. در گیم‌بوستر می‌توانید فارغ از مانیتور دمای گوشی و حافظه مورد استفاده، از زمان تخمینی اتمام شارژدهی گوشی نیز مطلع شوید. نرم‌افزار گیم‌لانچر هنوز هم برای افرادی که به‌دنبال ضبط ویدیوی بازی خود یا به اشتراک‌گذاری تصاویر بازی‌ها هستند، امکانات ضبط و ثبت تصاویر را ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

گلکسی نوت ۱۰ پلاس با باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی طبق ادعای سامسونگ یک روز کامل کاربران را همراهی می‌کند. بااین‌حال مانند همیشه صرف‌نظر از به اصطلاح گنجایش باتری، این رزولوشن نمایشگر است که نقش به‌سزایی را روی شارژدهی نهایی گوشی می‌گذارد. برای بررسی باتری پرچم‌دار سامسونگ با قرار دادن روشنایی نمایشگر روی ۲۰۰ نیت تمام اتصالات را از گوشی قطع کردیم. سپس با قرار دادن گوشی روی حالت پرواز اقدام به پخش یک ویدیوی HD تا زمان اتمام شارژ گوشی کردیم. در این شرایط و درحالی‌که رزولوشن نمایشگر روی حالت FHD+ بود، باتری گوشی به مدت ۱۷ ساعت ۵۳ دقیقه شارژدهی داشت که زمانی قابل قبول برای کی گوشی با نمایشگر ۶. اینچی ارزیابی می‌شود.

در ادامه با تنظیم رزولوشن روی WQHD+ یک بار دیگر آزمون را برای بررسی شرایط شارژدهی مورد بررسی قرار دادیم که این‌بار پرچم‌دار سامسونگ به مدت ۱۵ ساعت ۲۵ دقیقه شارژدهی داشت که هرچند یک ساعت از زمان به‌دست آمده روی گلکسی اس ۱۰ کمتر است، اما هنوز هم می‌تواند نیازهای کاربر برای یک روز را پاسخگو باشد. مانند همیشه باید گفت که شارژدهی گوشی‌ها در زمان اجرای بازی‌ها به شرایط مختلفی از جمله آنلاین یا آفلاین بودن بازی، کیفیت بافت‌ها در بازی و بهینه بودن بازی برای استفاده صحیح از منابع سخت‌افزاری وابسته است. در زمان بررسی شاهد کاهش ناگهانی شارژ گوشی نبودیم و پرچم‌دار سامسونگ مانند اس ۱۰ پلاس می‌تواند شارژ لازم برای تجربه بازی‌های آنلاین را فراهم کند.

متاسفانه سامسونگ نیز با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری به جمع سایر شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های همراه پیوست تا آخرین سنگر علاقمندان به حضور این درگاه در گوشی‌های همراه نیز ناامید شوند. البته سامسونگ هنوز هم هدفون AKG را با پشتیبانی اتصال USB تایپ سی در داخل جعبه روانه بازار کرده است که از لحاظ کیفیت کاملا مناسب است. با وجود کاهش قابل‌توجه حاشیه‌های گلکسی نوت ۱۰ پلاس، کره‌ای ها هنوزهم با هوشمندی اسپیکر دومی را در بالای نمایشگر گنجانده‌اند تا به این ترتیب شاهد پخش استریو صدا در زمان پخش موسیقی یا تجربه بازی‌ها باشیم. اسپیکرهای نوت ۱۰ پلاس شفافیت و وضوح خوبی را در مقایسه با رقبا دارند و به‌ویژه در زمان گوش دادن به موسیقی کلاسیک مانند آنچه در بازی پیانو تایلز ۲ شاهد هستیم، اسپیکرهای نوت ۱۰ پلاس سربلند بیرون می‌آیند. از طرفی در بازی‌هایی با موسیقی الکترونیک نظیر بازی آسفالت ۹ نیز می‌توانیم بگوییم که اسپیکرهای پرچم‌دار سامسونگ عملکرد خوبی دارند.

 

 

 

 

 

جمع‌بندی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ

سامسونگ پیش از این نیز با گلکسی اس ۱۰ پلاس ثابت کرده بود که قادر به تولید و عرضه پرچمداری درخور برای استفاده روزمره کاربران و برآورده کردن نیازهای گیمینگ کاربران است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز به‌لطف حضور پردازنده اکسینوس ۹۸۲۵ می‌تواند تمام بازی‌ها را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی بدون مشکل اجرا کند. تراشه گرافیکی Mali-G76 MP12 در بررسی روزمره ما از اجرای بازی‌های مختلف به خوبی نشان داد که از عهده اجرای بازی‌ها در زمانی طولانی نیز بر می‌آید و در زمان تجربه بازی‌ها با گرم شدن عجیب و آزاردهنده بدنه روبه‌رو نشدیم. هرچند قلم نوت ۱۰ پلاس در اجرای بازی‌‌ها کاربر خاصی ندارد، اما برای عکاسی می‌توانید از آن به‌عنوان ریموت استفاده کنید که به‌ویژه در عکاسی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از لرزش دست، تصاویر مورنظرتان را ثبت کنید. گلکسی نوت ۱۰ پلاس مانند اس ۱۰ پلاس از نسخه به‌روز شده نرم‌‌افزار گیم‌لانچر پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید گیم‌لانچر امکانات جدیدی مانند مانیتور دمای گوشی‌ و تخمین زمان باقی‌مانده تا پایان شارژ گوشی دارد. این ویژگی‌ می‌توانید دید کلی به کاربر برای مدیریت زمان اجرای بازی‌ها ارائه دهد. خوشبختانه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نوت ۱۰ پلاس، پاسخگوی نیازهای کاربر برای تجربه بازی‌ها در طول روز خواهد بود هرچند شارژدهی گوشی باتوجه‌به نوع بازی از جمله آنلاین یا آفلاین بودن متفاوت خواهد بود.

 

 

 

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *