تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تعمیرات موبایل :

همانطور که این روز ها میبنیم بازار گوشی های تا شدنی بسیار داغ است.

تا آنجایی که هرشرکتی را مجاب به ساخت این نوع گوشی ها کرده است و ما امروز قصد داریم تا به عنوان سایت برتر تعمیرات سامسونگ گوشی z flip جدید سامسونگ را مورد برسی قرار دهیم.

گلکسی زد فلیپ دومین تلاش سامسونگ برای توسعه‌ی گوشی هوشمند تاشو است. غول دنیای فناوری با تجربه‌های بدست‌آمده از توسعه‌ و عرضه‌ی گلکسی فولد به بازار، دومین گوشی هوشمند تاشو خود را چندی پیش و طی رویدادی اختصاصی آنپکد ۲۰۲۰ معرفی کرد. گلکسی زد فلیپ با فرم‌فکتور متفاوت در کنار تجهیز به سخت افزاری توانمند، خود را به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار معرفی می‌کند.

سامسونگ در در گلکسی زد فلیپ از نمایشگر ۶/۷ اینچی با نسبت ۲۱.۹ به ۹ و رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برده است که پس از باز شدن گوشی وظیفه‌ی نمایش محتوای بصری را بر‌عهده خواهد داشت. گوشی تاشوی جدید سامسونگ در پنل پشتی خود نیز به نمایشگر کوچک ۱/۰۶ اینچی مجهز شده است تا کاربر برای دریافت اطلاعات کلی نیازی به بازکردن گوشی نداشته باشد، این نمایشگر ۱/۰۶ اینچی لمسی و AMOLED رزولوشنی برابر با ۳۰۰ در ۱۱۶ دارد. زمانی‌که اعلانیه‌ای در نمایشگر بیرونی نمایش داده می‌شود، می‌توان روی آن در همان لمس کرد تا به محض باز شدن گوشی، اپلیکیشن مرتبط با اعلانیه‌ی دریافتی به کاربر نمایش داده شود. دیگر قابلیت جذاب این نمایشگر کوچک، کاربرد آن به‌عنوان منظره‌یاب دوربین است تا بدون باز کردن گوشی قادر به ثبت تصاویر سلفی باشید.

 

گلکسی زد فلیپ برخلاف موتورولا ریزر، از سخت‌افزار توانمندی بهره می‌برد تا خود را به‌عنوان محصولی رده‌بالا و در قامت یک پرچم‌دار معرفی کند. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در این گوشی وظیفه‌ی پردازش داده‌ها را برعهده دارد. ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از دیگر مشخصه‌های فنی بارز گلکسی زد فلیپ به‌شمار می‌روند. در بخش دوربین نیز سامسونگ از ماژول دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره برده که شامل حسگری ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید در کنار حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیگری با در پس لنز اولترا واید است. دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز واید و دیافراگم F2.4 نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی در این گوشی را به عهده خواهد داشت.

مطمئنا لولا مهم‌ترین المان گوشی‌های تاشو است؛ نحوه‌ی عملکرد و کیفیت لولا رابطه‌ای مستقیم با کیفیت کاربری گوشی‌های هوشمند تاشو دارد. سامسونگ برای حل مشکلات موجود در گلکسی فولد ۲، از ساختاری مبتنی بر فیبر در لولا استفاده کرده است تا امکان نفوذ گرد و غبار را حداقل و به ادعای سامسونگ به صفر برساند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ در زمان رونمایی، لولای گلکسی زد فلیپ قادر است تا ۲۰۰ هزار بار در برابر باز و بسته شدن دوام آورده و به خوبی کار کند.

همچنین سامسونگ از لولایی سه مرحله‌ای در گلکسی زد فلیپ بهره برده که قرار گرفتن گوشی در حالت ۹۰ درجه را نیز فراهم می‌کند. بدین ترتیب امکان تغییر وضعیت گوشی به حالت لپ‌تاپی در دسترس است تا آزادی عمل بیشتری برای کاربران در استفاده از آن محیا باشد. به‌عنوان مثال دیگر نیازی به سه‌پایه یا تکیه‌گاه برای ثابت نگه‌داشتن گوشی نیست و به‌لطف لولای جدید می‌توان با قرار دادن زد فلیپ روی سطحی صاف، به‌راحتی اقدام به عکس‌برداری کرد. سامسونگ تلاش زیادی برای بهبود رابط کاربری و اپلیکیشن‌ها برای استفاده در حالت لپ‌تاپی گوشی‌های تاشو جدید خود کرده است که می‌توان از یوتیوب نام‌ برد. قطعا در آینده‌ی نزدیک شاهد سازگاری اپلیکیشن‌های بیشتری برای استفاده در حالت مذکور خواهیم بود.

در انتها باید گفت این گوشی یک گوشی مناسب با سخت افزاری قوی می باشد.

شاین ذکر است که نمایندگی ما مجهز به بهترین تیم تعمیرات سامسونگ می باشد و تمامی مویایل های سامسونگ را تعمیر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *