تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

گلکسی نوت 11 و تاریخ عرضه و قیمت آن

گلکسی نوت 11 تاریخ عرضه گلکسی نوت 11 سامسونگ ، گوشی هوشمند نسل بعدی سامسونگ با یک قلم مخصوص، احتمالا

...
انواع قطعات موبایل

گلکسی نوت 11

تاریخ عرضه گلکسی نوت 11 سامسونگ ، گوشی هوشمند نسل بعدی سامسونگ با یک قلم مخصوص، احتمالا در ماه آگوست سال 2020 خواهد بود. نوت 11 مانند گلکسی نوت 10 که در آگوست 2019 عرضه شد ، یک گوشی قدرتمند خواهد بود. اما آیا این قلم های سامسونگ می توانند بهترین قلم های گوشی های هوشمند در سال آینده باشند؟

سامسونگ گلکسی نوت 11 گوشی پرچم دار بعدی سامسونگ است. قیمت گلکسی نوت 11 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

قیمت این گوشی پرچمدار احتمالا در حدود 949 دلار / 869 / / AU 1499 دلار باشد. نوت 10 نیز با قیمت اولیه 949 دلار / 869 پوند / 1499 دلار AU عرضه شد ؛ بنابراین انتظار داریم قیمت اولیه این گوشی جدید نیز در همین حدود یا حتی کمی بالاتر باشد. قیمت نوت 10 پلاس بزرگتر، 100 دلار بیشتر است. بنابراین انتظار داریم جهش قیمتی مشابه قیمت نوت 11 پلاس اجتناب ناپذیر باشد. این حدود قیمت برای گوشی های پرچمدار رده بالا کاملاً استاندارد شده است.

 

 

مشخصات فنی گلکسی نوت 11

به احتمال زیاد گوشی های پرچمدار سامسونگ با قابلیت 5G به بازار عرضه می شوند؛ انتظار می رود که تراشه Snapdragon 865 در تقریبا تمامی گوشی های پرچمدار اندرویدی وجود داشته باشد و چیپ ست جدید Qualcomm با مودم 5G در این گوشی های جدید مورد استفاده قرار داده شده باشد.

 

نامگذاری پرچمدار جدید سامسونگ

یکی از شایعاتی که پیرامون گلکسی نوت 11 وجود دارد این است که این گوشی احتمالا با نامگذاری جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ ممکن است هر دو گوشی پرچمدار خود را در یک سری با عنوان Galaxy One قرار دهد. به گزارش منابع معتبر، سری S ، با یک قلم S همراه خواهد بود. اختراعات ثبت شده نشان می دهد که گلکسی S11 سامسونگ یا نوت 11 ممکن است همراه با یک اسپکتروفتومتر بسته بندی شود. اسپکتروفتومتر دستگاهی برای آنالیز ترکیبات شیمیایی و ترکیبات آن است.

 

 

ویژگی های گلکسی نوت 11 سامسونگ

1. قابلیت های بیشتر در قلم S

قلم گلکسی نوت 11
عکس احتمال گلکسی note 11 در سایت http://www.sam-service.org/

S Pen نقطه فروش واقعی سری Note بوده است. قلم جدید در وهله اول برای نوشتن مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. به عنوان مثال یک دکمه به عنوان شاتر دوربین به آن اضافه شده است. این قلم می تواند یک ریموت فوق العاده برای کاربران خانواده سامسونگ باشد.

2. نسخه “اقتصادی پرچمدار سامسونگ”

طرفداران سامسونگ گلکسی S10e و آیفون 11 به دلیل هزینه بالایی که این دو گوشی پرچمدار دارند؛ تمایل دارند گوشی با قابلیت های این دو و با هزینه کمتر در دسترس شان قرار بگیرد. خبر این که گلکسی نوت جدید ، قیمت کمتری خواهد داشت؛ می تواند خیلی هیجان انگیز باشد.

3. دوربین های بهتر گلکسی نوت 11

مانند هر سال ، امیدواریم که نوت 11 نسبت به نسخه قبلی خود از همه لحاظ بهتر باشد؛ از همه مهمتر در دوربین. و از آنجا که آنها معمولاً مانند لنزهای سری S سامسونگ مشابه نیستند ، می توان امیدوار بود که پیشرفتهای در Galaxy S11 به نوت 11 منتقل شود.

بنابراین شایعه درباره دوربین 108 مگاپیکسلی S11 Plus بسیار جالب توجه است! همچنین وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز هر دو پیشرفت های خوبی در این ورژن جدید هستند.

4.  5G ارزان تر

گلکسی نوت 10 5G قیمت بسیار بیشتری نسبت به همتایان 4G خود، تنها با مشخصات جزئی و ارتقاء دوربین دارد. این قیمت بالا، اتصال به شبکه های نسل بعدی را برای بیشتر افراد محدود می کند. اما این گلکسی جدید این امکان را با قیمت کمتر در دسترس افراد بیشتری قرار خواهد داد.

 

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *