تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تلوزیون سامسونگ یکی از بهترین برندهای تلوزیون در دنیاست. مقاله پیش رو، به طور منحصر به باز بینی جزئیاتی راجع‌به تعمیر تلویزیون خواهد پرداخت. تلویزیون سامسونگ همیشه کیفیت بالایی داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. علی رغم کیفیت عالی، قاعده فرسودگی و تاثیرپذیری تولید ها الکترونیکی در زمینه ی این دستگاه ها نیز درستی میکند و بروز مشکلاتی در کارایی آن‌ها به دور از انتظار وجود ندارد. آنچه در‌این وضعیت اهمیت دارد این میباشد که با تعمیر اصولی، از تشدید خلل و جراحت دیدگی طولانی تر تلویزیون سامسونگ پرهیز گردد.

در ادامه، نکاتی را ذکر خوا هیم کرد که برای تعمیر تلویزیون سامسونگ به شما یاری خواهند کرد. در‌حالتی که نیاز به اخذ سرویس ها تخصصی تر در این باره داشتید، می‌توانید امداد ها و پند های بیش تر را از همیاران ما در نمایندگی تعمیر سامسونگ مرکز سخت افزار برتر اخذ نمایید. نمایندگی سامسونگ مبادرت به راه‌اندازی بخش فروش و تعمیرات تلویزیون سامسونگ نموده است. کاربران تلویزیون سامسونگ، مشتاق به کسب داده ها در زمینه‌ی مشکلات، خرابی و مدل تعمیر تلویزیون سامسونگ میباشند. در‌این قسمت به شرح بعضی از سرویس ها تعمیر و فروش تلویزیون سامسونگ میپردازیم.

 نمایندگی تلویزیون سامسونگ

مدیر نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ، با دقت به نیاز کاربران غیر تهرانی و نیز با هدف رفع ایرادات و نیازهای این کاربران، مبادرت نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهرستانها، با تجربه ترین کارشناسان حوزه فروش و تعمیرات کار کرده و پاسخگوی نیاز مراجعین میباشند. فروش انواع تلویزیون های سامسونگ، تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ، سرویس تلویزیون و مواردی از این دست، خدماتی می‌باشند که نمایندگی ما به کاربران ارائه مینماید. براین اساس، یوزرها گرامی بومی شهرستان، در صورت نیاز به هرکدام از سرویس ها نقل شده میتواننداز طریق پیک کالای مورد نظر را به دفتر تهران ارسال نمایند.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون بعداز بازبینی و عیب یابی تلویزیون، در صورت نیاز مبادرت به تعمیر قطعه ی آسیب دیده می‌نماید. در صورتی‌که که قطعه ی مورد نظر مستلزم تعویض باشد، متخصصین اقدام با دقت به مشکل قطعه، مبادرت به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهند نمود. سرویس ها بعد از فروش تلویزیون های سامسونگ ، بوسیله نمایندگی این مجموعه به خریداران متشخص ارائه می شود. این سرویس ها دربرگیرنده مواقعی همچمون نصب و فعال‌ساز‌ی تلویزیون ، ارائه ضمانت نامه دارای اعتبار و تعمیرات تخصصی تلویزیون می شود.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای تحقق هدف ها مشتری مداری، خویش را مکلف دانسته که خریداران را بعد از انتها پروسه فروش نیز همراهی کرده و ایرادات و نیازهای آن ها را برطرف کند. همینطور متخصصان ما در واحد سرویس تلویزیون سامسونگ اشراف بی نقص به آخرین تکنولوژی تولید و تعمیر اشکال تلویزیون سامسونگ دارا هستند. این مرکز می‌تواند نظارت و چک عیب یابی تلویزیون را با بهره گیری از تازه ترین امکانات تعمیر تلویزیون در محل شما انجام می‌دهد. در بخش زیر به شرح خدماتی میپردازیم که در موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به یوزرها گرامی ارائه می شود.

گونه های تعمیرات تلویزون SAMSUNG

تعمیر تلویزیون سامسونگ از جمله سرویس ها تخصصی نمایندگی سامسونگ میباشد. تلویزیون سامسونگ به جهت کیفیت و عملکرد بالای آن از محصول ها پرطرفدار این شرکت میباشد. ازآن جا که تلویزیون مهم‌ترین وسیله ی سرگرمی در منازل میباشد وتمامی اشخاص خانواده ساعاتی را در کنار تلویزیون میگذرانند، بیش از دیگر تولید ها در معرض خطر قراردارند. تلویزیون های سامسونگ نیز از این آیتم مستثنی نیستند و در اثر گذر دوران، ممکن میباشد قطعات متفاوت آن مجروح و مستلزم تعمیر شوند.

همینطور خدمت تلویزیون سامسونگ به شما این قابلیت و امکان را خواهد بخشید که به کار گیری ای بهینه از تلویزیون خویش داشته باشید.  کادر فنی تعمیرات تلویزیون از میان متخصصین و تعمیرکاران کاردان و توانای تعمیرات تلویزیون برگزیده گردیده اند. از جمله ایرادات رایج در تلویزیون؛ ایرادات مرتبط با تصویرو قطع و وصل شدن مداوم آن، خرابی بک لایت، خاموش پر‌نور شدن مداوم تلویزیون، چشمک زدن لامپ پاور، ایرادات قطعی صدا، ایرادات مرتبط با رنگ تصویر زمینه، ایرادات مرتبط با ال سی دی و خرابی پنل و… هست. تعمیر تلویزیون در نمایندگی به طور تخصصی و ماهر صورت گرفته و متخصصین این موسسه توان رفع همه عیوب و خطاها تلویزیون سامسونگ را دارند.

تعمیر بک لایت TV samsung

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ یکی سرویس ها واحد تعمیرات تلویزیون samsung میباشد. بک لایت در تلویزیون ها مرجع سازنده نور برای نمایش تصویر می باشند. یک بک لایت از صفحه های مشعب، چراغ های SMD یا این که عادی و نوارهای مسی یا این که آلمینیومی درست شده است . نوارهای مسی یا این که آلمینیومی که پایین چراغ ها قرار دارند وظیفه خنک نگاه داشتن چراغ ها را بر عهده دارند. خرابی بک لایت در هر تلویزیونی قابلیت و امکان پذیر میباشد؛ از تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی گرفته تا تلویزیون های نو؛ البته نوع خرابی بک لایت در هر تلویزیونی با توجه به ساختاری که دارد، گوناگون خواهد بود.

با دقت به ساختار قطعات و بالا بودن استهلاک تلویزیون های نو، تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ دامنه وسیعی دارد؛ بایستی بخش هایی نظیر چراغ های بک لایت، مدارات و قطعات تامین کننده و… باز نگری شوند. معمولا خرابی بک لایت به جهت فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت میباشد؛ در نتیجه روشنایی بک لایت تلویزیون بعداز مدتی برای مثال نیم ساعت قطع میگردد و نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ میباشد. در‌این تعمیر آزمایش قطعات و در اختیار گرفتن کیفیت تعمیرات صورت گرفته اهمیت بسیار متعددی دارد. تمام سرویس ها واحد تعمیر تلویزیون همراه با ضمانت نامه های دارای اعتبار میباشد

تعمیرات مین برد تلویزیون سامسونگ

تعمیر مین برد تلویزیون یک مثال دیگر از سرویس ها تعمیراتی واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ میباشد. مین برد قطعه مهمی در تلویزیون میباشد که در کارکرد کلی دستگاه تاثیر دارد. زمانی لامپ استندبای تلویزیون پر‌نور نمی‌شود، در کنار اینکه ممکن میباشد برد پاور خراب و معیوب باشد، خرابی بخش سیستم در اختیار گرفتن دستگاه یا این که به عبارتی مین برد تلویزیون هم می‌تواند در‌این خلل اثرگذار باشد. آنچه در تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ مهم میباشد، تشخیص درست و عیب یابی به موقع میباشد.

فقط در‌این‌صورت میباشد که تعمیر مین برد تلویزیون با موفقیت انجام خواهد شد. مشکلاتی نظیر پر‌نور و خاموش شدن تلویزیون، جدا شدن تصویر TV تلویزیون، انقطاع شدن بک لایت تلویزیون، ساخت خطوط رنگی عمودی روی تصویر تلویزیون و … علامت های خرابی مین موفقیت می‌باشند. با این حال بایستی از یک مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون samsung بخواهید که ایراد را با دقت ریشه یابی نماید و برای تعمیر تصمیم صحیح را بگیرید. همگی سرویس ها این واحد تعمیراتی همراه با ضمانت نامه های دارای اعتبار میباشد.

تعمیر ال سی دی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون خاموش شده‌است این فساد معمولا مرتبط با موفقیت پاور تلویزیون ال سی دی میباشد که بایستی برد پاور تعمیر شود معولا در بیشتر موردها موفقیت پاور تلویزیون ال سی دی تعمیر می‌گردد که در موارد نادر بایستی برد پاور تعویض شود که تعمیر و تعویض برد پاور در این مرکز انجام می گردد. تلویزیون صدا ندارد این خرابی بیش تر مرتبط با برد مین تلویزیون هست که بایستی تعمیر و یا این که تعویض شود که در برخی مورد ها از بلندگو تلویزیون نیز می‌تواند باشد که تعمیرات در خانه و محل مشتری انجام می‌شود. تعمیرات با ضمانت و قطعات اصلی انجام می‌گردد. ورودی hdmi تلویزیون کار نمی نماید این خرابی مرتبط با برد مین تلویزیون هست که در‌صورتی‌که که خرابی از cpu تلویزیون نباشد برد مین تعمیر میشود و در صورت خرابی سی پی یو برد بایستی تعویض شود. تعمیرات با کمترین هزینه در محل و خانه شما .

پروسه تعمیر TV سامسونگ در تعمیرگاه برتر

پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان بوسیله کارشناسان و متخصصان کمپانی مجازسيما، پيش از هر اقدامي، داده ها و راهنمايي‌هاي گزینه نياز را در اختيار شما قرار مي‌دهند تا قابلیت و امکان يک انتخاب آگاهانه براي شما مهیا شود. در صورت نياز به تعمير تلويزيون برخي از داده ها اوليه و راهنمايي هاي فوق الذکر دربرگیرنده موردها ذيل ميباشد : 1.طرز تعمير تلويزيون 2.مقطع زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون 3.مدل قطعات مورد استعمال براي تعمير تلويزيون 4.برآورد هزينه تقريبي تعمير 5.هماهنگي زمان تعمير با شما در صورت تأييد مشتري، متخصصان مبادرت به تعمير تلويزيون خواهند کرد و تمام کارایی اين مجموعه آن میباشد تا خرابي و ایراد تلويزيون برطرف شود و خرابي تکرار نشود. بعد از تمام شدن فرآيند تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي صورت گرفته و کارشناسان فني، بعداز انجام آزمایش‌ تلويزيون و اطمينان از کارایی صحيح دستگاه، آن را تحويل ميدهد.