تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت کارشناسان خود کلیه خدمات ارائه شده به مراجعان را گارانتی و ضمانت نموده است.

لپ تاپ سامسونگ به جهت تفکیک و باز بینی اشکال بی‌شماری از لپ‌ تاپ‌های این مارک، توسط کارشناسانی که موفق به تدوین راهکارهایی جهت عیب‌یابی درست و رفع عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول گشته‌اند در مرکز انفورماتیک برتر تعمیر می‌شود. حضور کارشناسان خبره و مجرب در این شرکت باعث شده تا شما مشتریان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص مو جود در لپ تاپ سامسونگ را تعمیر و رفع فرمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز شوید.

مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ به جهت اطمینان از تبحر و دانش نیروهای فنی خود، کلیه سرویس های ارائه شده در‌این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده. عیب‌یابی بی نقص و بررسی تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ سامسونگ، تنظیم گزارش فنی از وضعیت دستگاه‌های معیوب، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر سامسونگ ، از جمله خدماتی می‌باشد که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ، در سریعترین تایم و با بالاترین کیفیت از آنان بهره‌مند گشت.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات نرم افزاری

رفع ایرادات نرم افزاری از جمله ایراداتی که مربوط به سیستم عامل میباشد

تعمیرات برد و سخت افزار

تعمیر برد های آسیب دیده در صورت امکان و یا تعویض در صورت نیاز

تعویض ال سی دی لپ تاپ سامسونگ

تعمیر و تعویض ال سی دی

تعویض انواع ال سی دی های اورجینال با گارانتی

تعویض قاب لپ تاپ سامسونگ

تعویض قاب

تعویض شاسی های خم شده و یا شکسته شده با شاسی اورجینال

تعویض باتری اورجینال

تعمیر باتری های آسیب دیده و یا تعویض باتری های فرسوده

تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ

تعمیر و تعویض کیبورد

رفع خرابی های کیبورد در صورت امکان و تعویض در صورت نیاز

تعمیر ایرادات شارژ

تعمیر ایراد شارژ نشدن دستگاه و تعویض قطعات مسیر شارژ

ترمیم بایوس

مشکلات مربوط به بایوس و روشن نشدن لپ تاپ سامسونگ

معرفی خدمات مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده و با به کار گیری از تکنیک های روز جهان و امکانات بسیار توانمند که برای ردوبدل و تعمیر قطعات سامسونگ کاربرد دارااست و با انگیزه بالا بردن سطح علمی در تعمیر اشکال تولید ها سامسونگ ، با راهکاری اصولی و علمی از دید مالک نظران و متخصصان سامسونگ، مهیا ارائه سرویس ها به مشتریان عزیز است.

سامسونگ خدمت ، برگزیدگان , مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ و با بیش تر از سال‌ها سوابق و با حضور کادری متبحر ، کارشناس و وفادار سرویس ها خویش را در مسئله تعمیر فوق تخصصی همگی قطعات لپ تاپ سامسونگ و گونه های بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمانه و با کمترین هزینه ممکن یار و همدم با گارانتی تعمیر به همگی هموطنان گرامی ارائه می کند . تعمیر لپ تاپ سامسونگ یک کدام از تخصصی‌ترین سرویس ها ارائه گردیده در نمایندگی Samsung میباشد که به وسیله تیمی از متبحر‌ترین کارشناسان و با به کار گیری از توسعه یافته‌ترین امکانات این حوزه انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ samsung

نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ منحصر به یک مورد نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با  این دستگاه را شامل می‌گردد. مشتریان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو قسمت تعمیرات سخت افزار یا نرم افزار لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال شود. نقطه اشتراک هر دو قسمت، حضور مهندسان فنی مجرب می‌باشد که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه را دارا هستند.‌

بعضی از سرویس های قابل دریافت در این مرکز عبارتند از خدمات مرتبط با ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ تعمیر باتری لپ تاپ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ های سامسونگ ،تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ، ، ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ سامسونگ، ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت بازیابی اطلاعات لپ تاپ سامسونگ و…. .

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

روند تعمیر lap top Samsung

  1. در مرحله اول پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه مشکل ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.
  2. سوالاتی از مشتری در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.
  3. لپ تاپ سامسونگ جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات بوجود آمده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار گرفته عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  4. اقداماتی که قرار است کارشناس جهت تعمیرات لپ تاپ سامسونگ انجام دهد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید مشتری روند تعمیرات آغاز شود.
  5. در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ استفاده خواهد شد.و تعویض بخش های معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت.
  6. پس از پایان تعمیر و تست دستگاه توسطِ بخش فنی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، با مشتری جهت تحویل دستگاه تماس گرفته می‌شود.
  7. در حضور مشتری، لپ تاپ سامسونگ در محل تست شده تا از کارکرد و سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل گردد.
نمایندگی تعمیرات سامسونگ
تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری lap top سامسونگ

کاربران لپ تاپ سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را برطرف نمایند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده سرویس های نرم افزار و سخت افزار لپ تاپ سامسونگ به متقاضیان است که تمام خدمات ارائه شده در آن جز مواردی معدود شامل گارانتی و ضمانت می‌باشد.

سرویس ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ samsung مربوط به بخش خاص از دستگاه نبوده و دربردارنده کلیه سرویس‌های سخت افزاری مرتبط با این دستگاه است. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر سخت افزاری لپ تاپ عبارت است از:

تعمیر کیبورد ، تعمیر و تعویض لولا، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ، تعمیر و تعویض فن، تعمیر و تعویض قاب ، تعمیر و تعویض بلندگو ، تعمیر و تعویض درایو نوری، تعمیر و تعویض دیسک ، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر و تعویض کارت شبکه، ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ‌های سامسونگ.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران خیابان مطهری ، خیابان قائم مقام جنوبی ، پلاک 158 ، واحد 1

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

خدمات تخصصی نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

تخصصی‌ترین خدمات نرم افزاری مربوط به انواع لپ تاپ سامسونگ نیز با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ قابل دریافت می‌باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ samsung، کادری متخصص و کارآمد از مجربترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما مشتریان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب موجود در لپ‌تاپ را تعمیر نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید.

باستی به نکته تاکید نمود که کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مشمول گارانتی و ضمانت است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورها ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره سازی آن، نصب استوریج های مختلف اکسترنال و اینترنال.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ
گارانتی لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ samsung و گارانتی خدمات

بهره مند بودن کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر باعث شده است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه را داشته باشد و کلیه مشکلات ایجاد شده در دستگاه ها رفع شوند. مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت کارشناسان خود کلیه خدمات ارائه شده به مراجعان را گارانتی و ضمانت نموده است.

مدت زمان گارانتی در نمایندگی تعمیرات بسته به تشخیص کارشناس تعمیر متفاوت است و معمولا پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. گارانتی تعمیر لپ تاپ، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای بایت هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت انجام هزینه، دستگاه معیوب، تعمیر شده و کیفیت اولیه خود را بازخواهد یافت. همچنین خدمات رایگان مجدد تعمیر لپ تاپ سامسونگ، به شرط آن است که کارشناس فنی تشخیص دهد دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده بابت تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است.

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

دیگر خدمات تعمیرات lap top Samsung

  • انواع بایوس لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ سامسونگ و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیک
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور
  • تعمیر و تعویض وایرلس
  • تعمیر و تعویض بلوتوث
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ و در صورت لزوم تعویض آنها
  • تست کامل هارد لپ تاپ سامسونگ از نظر سلامت سیلندر و مکانیک هارد
  • تست کامل LCD و LED لپ تاپ جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ
مشکلات شارژ سامسونگ a21
تعمیر و تعویض فن لپ تاپ سامسونگ

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ سامسونگ

با وجود اینکه فن قطعه ای بی ارزش به نظر میرسد اما باید بدانید که در صورت عدم وجود این قطعه ممکن است لپ تاپ شما دچار مشکلات جدی نظیر روشن نشدن لپ تاپ شود پس نگهداری و حفاظت از این قطعه بسیار مهم میباشد. درصورتی که علائم خرابی فن را مشاهده نمودید بهتر است که هرچه سریع تر برای تعویض آن اقدام نمایید در غیر این صورت ممکن است خسارات جبران ناپذیری به لپ تاپ شما وارد شود.

از علائم خرابی فن میتوان به صدای های ناهنجار مانند تق تق کردن اشاره نمود. همچنین تمامی فن ها هنگام کار کردن صدای باد را تولید میکنند که در صورت شنیده نشدن این صدای باد قطعا فن شما مورد خرابی قرار گرفته است و باید تعویض گردد. اما باید دقت داشته باشید که برخی از لپ تاپ ها در ابتدای روشن شدن فن را روشن نمیکنند و دمای پردازنده باید به مقدار مشخصی برسد تا فن ها روشن شوند.

خرابی فن میتواند سه دلیل مختلف داشته باشد. خرابی در اثر فرسودگی و کارکرد طولانی مدت ، آب و ضربه ، تجمع گرد و غبار. از میان این سه عامل گفته شده تجمع گرد و غبار سهم بسیار بیشتری نصبت به دو عامل دیگر دارد. برای جلوگیری از این اتفاق باید در دوره های 6 ماهه اقدام به سرویس لپ تاپ سامسونگ خود نمایید.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ سامسونگ

برخی از افراد تصور دارند که در صورت خرابی ال سی دی تنها راه رهایی از مشکل تعویض آن میباشد اما این تصور تا حد زیادی اشتباه است زیرا ال سی دی لپ تاپ ها قابلیت تعمیر را نیز دارند.برخی از این ال سی دی ها همانند ال سی دی موبایل لایه ای محافظ به نام گلس فنی دارند که در صورت ضربه دیدن این لایه شکسته و از شکستن ال سی دی محافظت میکند. لازم به ذکر است که این لایه کاملا قابل تعویض است و میتوان ال سی دی را با تعویض گلس فنی احیا نمود.

در صورتی که تعمیرکار تشخیص دهد که ال سی دی قابل تعمیر نمیباشد آن را تعویض خواهد نمود . اما دقت داشته باشید که در تعویض ال سی دی سه انتخاب بین ال سی دی کپی ، های کپی و اورجینال دارید . هرکدام از این ال سی دی ها مزایا و معایب خود را دارند و به انتخاب شما بر روی دستگاهتان نصب خواهد شد.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ سامسونگ
تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ

کیبورد ها نه تنها در لپ تاپ های سامسونگ بلکه در تمامی برند ها و مدل های دیگر بیشتر از باقی قطعات در معرض خرابی هستند. در مورد خرابی کیبورد ممکن است یک یا چند کلید و یا تمامی کلید های کیبورد مورد خرابی قرار گیرند . در هر دو صورت امکان تعمیر نیز وجود دارد اما اکثر تعمیرکاران به دلیل مقرون به صرفه نبودن تعمیر کیبورد آن را تعویض مینمایند.

تعویض کیبورد برخلاف تصور عموم کاری بسیار پیچیده و نیازمند دقت بالا میباشد. در صورتی که تعمیرکار تجربه کافی در تعویض کیبورد را نداشته باشد ممکن است بعد از تعویض به اصطلاح کیبورد موج دار شده و از حالت قبلی خود خارج شود.

سوالات متداول درمورد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

هزینه های هیچ گاه مقدار مشخصی نداشته اند زیرا هزینه تعمیر یک موبایل یا لپ تاپ سامسونگ بستگی به ایراد وارده به آن دارد.

گاهی این ایرادات با تعمیرات برطرف میشوند و گاهی نیز باید یک قطعه تعویض شود.هزینه تعمیرات نسبت به نرخ اتحادیه محاسبه شده و در صورت تعویض قطعات ، هزینه قطعه نیز به هزینه تعمیرات اضافه میشود.

مدت زمان تعمیر نیز همانند هزینه ها به صورت دقیق قابل بیان نیست اما زمان های حدودی را در زیر برایتان آورده ایم :

در صورتی که تنها به تعویض یک قطعه مانند ال سی دی نیاز داشته باشید کمتر از یک روز

در صورتی که نیاز به تعمیرات باشد همراه با عیب یابی و تعمیر از یک روز تا یک هفته نیز میتواند متغیر باشد.

بله در مجموعه ما هم قطعات کپی و هم اورجینال یافت میشود اما توصیه اکید ما بر استفاده از قطعات اورجینال دارای گارانتی میباشد.

زیرا قطعات کپی نه کیفیتی مناسبی دارند و نه شامل گارانتی میشوند.

تمامی خدمات و قطعات ما در صورتی که مشتری تقاضای قطعات غیر اورجینال را نداشته باشد دارای گارانتی معتبر از یک تا 6 ماه میباشد.

شما در صورت مشاهده هر گونه ایراد در گوشی تعمیر شده توسط مجموعه ما میتوانید با در دست داشتن برگه گارانتی به این مجموعه مراجعه کرده و به صورت رایگان تعمیرات را انجام دهید.

خیر متاسفانه آب خوردگی و ضربه خوردگی باعث ابطال گارانتی این مرکز میشود.