تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

ماشین اداری سامسونگ از جمله مهمترین محصولات سامسونگ میباشد که در اشکال و گونه های گوناگون به بازار عرضه گردیده اند. شرکت سامسونگ در ساخت ماشین های اداری سامسونگ نیز همچون بقیه تولید ها خویش چیره میباشد. کاربران ماشین های اداری در کشورمان همواره از محصول ها سامسونگ استقبال کرده اند و آن را تحت عنوان یک مارک کیفیت عالی می‌شناسند. ماشین اداری سامسونگ عبارتند از: دستگاه نسخه برداری ، پرینتر و اسکنر که دراین قسمت با معرفی دسته های متعدد این محصول ها به کاربران آن‌ها را در سمت خرید یک متاع متناسب با نیازشان ارشاد و راهنمایی خواهیم کرد.

این مژده را به کاربران تولیدهای سامسونگ و طرفداران به مطالعه ی خصوصیت های تولید های نو سامسونگ میدهیم که هر جنس هم زمان با ورود به بازار در‌این نصیب معرفی گردیده و داده ها آن در دست کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. همینطور در‌این بخش در جریان خصوصیت های اولی تعمیر سامسونگ در حوزه ی ماشین های اداری و فرایند پیشرفت تکنولوژی در‌این تولیدها قرار خواهید گرفت.

تعمیر ماشین اداری سامسونگ

تعمیرات دستگاه اسکن و پرسش های زیادی که کاربران ماشین اداری سامسونگ همواره درارتباط با شیوه ی کارایی این ماشین ها و خصوصیت های متفاوت آن‌ها داشته اند . همینطور مشتاق می‌باشند تا با دانستن  عملکرد مدل های گوناگون دستگاه های اداری یک گزینش صحیح و هوشندانه داشته باشند. کارشناسان تعمیرات ماشین اداری  سامسونگ در این قسمت معمول ترین و کاربردی ترین پرسش های کاربران را برگزیده و به آن جواب خواهند داد.

درک کردن این نکته ضروری میباشد که، به کارگیری از مواد درجه یک مانند ورقه مناسب ، کارتریج مطلوب و …. می‌تواند نیاز شما به تعمیرات دستگاه فتوکپی را کمتر کرده و از خرابی دستگاه اسکن خودداری نماید. مطالعه ی پرسش های این بخش شما‌را راجع به نحوه‌ی استفاده و مراقبت از دستگاه یاری کرده و استهلاک آن را به کمترین واحد سنجش ممکن میرساند. عملی ساختن پیشنهاد‌هایی که دراین قسمت ارائه می گردد قدمت دستگاه شما‌را افزوده و از اجبار پرداخت هزینه‌های گزاف پیشگیری می‌ کند. شما میتوانید اطلاعاتی را درخصوص روش‌‌های صحیح به کارگیری از دستگاه، نرم افزار و سخت افزار دستگاه و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از کارشناسان حاضر در نمایندگی زیراکس کسب فرمایید. جهت مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش ما را همراهی فرمائید

نمایندگی تعمیر ماشین اداری سامسونگ

مرکز تعمیرات ماشین اداری سامسونگ یک مرکز جامع و بی نقص میباشد که مسئولیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم اشکال مختلفی از ماشین اداری سامسونگ و چاپگر ها را بر عهده دارد. این مرکز دارای اعتبار در تعمیرگاه های مستقل در مورد تعمیر دستگاه کپی، پرینتر، فاکس و اسکنر به طور تخصصی فعالیت دارد. هریک از این تعمیرگاه ها مجهز به ابزار و امکانات امروزی و توسعه یافته می‌باشند.

تعمیرکاران در زمینه کاری خویش متبحر و با مسئولیت میباشند و میتوانند شایسته ترین و کیفیت عالی ترین سرویس ها تعمیراتی را برای کاربران خویش به ارمغان بیاورند. در واحد تخصصی تعمیرات ماشین های اداری خیلی مهم نیست که شما کدام گونه و کدام مارک از چاپگر ها را در دست دارید؛ تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی و پیچیده ماشین های اداری شناخت دارند و بعد از یک عیب یابی ظریف، مسیر صحیح تعمیر و ترمیم و احیانا تعویض را تعیین و اجرا میکنند. این مرکز مجهز به آرشیوی توانمند از امکانات جانبی اصل و اورجینال نیز می باشد.

تعمیر قطعات الکترونیکی و مکانیکی

تعمیرات پرینتر های جوهر افشان تعمیرات پرینترهای سوزنی تعمیرات پرینتر های لیزری تعمیرات پرینتر های یک سری کار باز‌نگری و در صورت لزوم سرویس کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی کارایی پرینتر و کاهش استهلاک چاپگر تعویض و تعمیر همگی قطعات در صورت قابلیت جهت کاهش مخارج مربوطه افزایش و بروز رسانی بخش مکانیکی و الکترونیکی پرینترها در صورت ارائه از سوی شرکت ها آفریننده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری ازهمه تجهیزات پرینتر ارائه مشاوره به مشتریان عزیز در زمینه ی کارایی پرینترها ، مراقبت و در صورت لزوم سرویس دستگاه های چاپگر ارائه گزارشی به طور مکتوب درباره ی همت و کارکرد امکانات و جزئیات مرتبط با پرینتر تحت باز‌بینی آزمایش تمامی قطعات پرینتر جهت بازبینی عملکرد درست و رفع اشکال قطعات معیوب باز نگری می گردد.

در صورت لزوم نصب اپلیکیشن و درایورهای نو و ارائه گردیده از جانب شرکت جهت سازگاری بیش تر چاپگر با سیتم عامل ارائه خدماتی همچون اعزام تکنسین به محل صاحب کار جهت مشورت کردن ، بازدید و رفع انواع و تعمیرات ماشین اداری سامسونگ در مورداورژانسی گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی کارایی پرینتر و مراقبت آن و همینطور پیشگیری از ازکارافتادگی آن ( هر ۶ ماه یکبار ) تعویض و ترمیم کابل ها و بقیه اتصالات در صورت خرابی و جدا شدن . تعمیر انواع گوناگون چاپگرها ( مکانیکی و الکترونیکی ) : تعمیر چاپگر جوهرافشان ( Inkjet ) تعمیرات پرینتر جوهر افشان تعمیر چاپگر لیزری سیاه و سپید (monochrome Laser printer ) تعمیرات پرینتر لیزری سیاه و سپید تعمیر چاپگر لیزری رنگی ( Laser color Printer ) تعمیرات پرینتر لیزری تعمیر چاپگر چند کاره ( Multifunction ) تعمیرات پرینتر چندکاره تعمیر چاپگر قابل حمل ( Portable Printer) تعمیرات پرینتر قابل حمل

تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی از جمله ماشین اداری سامسونگ شناخته شده‌است که در اداره ها، سازمان ها، مدرسه ها، مرکز ها چاپ، مرکز ها درمانی و … مورد استعمال قرار میگیرد. این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می گردد که برای جبران آن همواره بایستی به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات گوناگون آن اعتنا کنیم. مرکز تعمیرات ماشین اداری سامسونگ در واحد تعمیرات دستگاه نسخه برداری خدماتی نظیر شارژ کارتریج اشکال دستگاه اسکن با مواد مصرفی مرغوب، تعویض و تعمیر اشکال قطعات فنی دستگاه اسکن، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه نسخه برداری، باز‌بینی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی، تعمیر و تعویض قطعات گوناگون دستگاه اسکن و … ارائه می‌گردد

تعمیر پرینتر samsung

پرینتر، دیگر ماشین اداری سامسونگ  میباشد که همانند دستگاه اسکن عملکرد بالایی دارد. نه تنها در اداره ها و فضاهای کاری به کارگیری میگردد، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران میباشد. مرکز تعمیرات ماشین اداری سامسونگ در زمینه تعمیر پرینتر خدماتی نظیر تعمیر گونه های پرینتر های رومیزی، ایستاده و چندکاره، تهیه و تنظیم شایسته ترین مواد مرغوب مصرفی مبنی بر مارک و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک اشکال پرینتر، آزمایش محتوایی و مبنا‌ای اختلالات انواع پرینتر، بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت افزار انواع پرینتر ها و … را ارائه میدهد

تعمیر پروژکتور سامسونگ

تعمیرات پروژکتور به جهت قطعات و قسمت های دقیق به فعالیت رفته در این کالا، مقوله ای میباشد که کاربران معمولی اطلاعات چندانی در امر آن نداشته و نیاز به دخالت بی واسطه تعمیرکاران متبحر حوزه تعمیرات ماشین اداری سامسونگ دارد. برای ترمیم این دستگاه به صورت درست و بدون نقص، می‌توانید به نمایندگی تعمیر ماشین اداری سامسونگ در مرکز انفورماتیک برتر مراجعه کرده و خدماتی درخور و سزاوار را اخذ کنید. در‌این مرکز کارشناسان کاردان تعمیرات حضور داشته و با تکیه بر تخصص و تجربه خویش، انواع ایرادات ویدیو پروژکتور را برطرف می‌کنند.

به جهت وجود امکانات توسعه یافته و نوین، مراحل ترمیم همخوانی با استانداردهای روز جهان صورت گرفته و از سرعت بسیار بالایی نیز شامل است. تعمیر خطاها منشور رنگ LCD، رفع عیوب مرتبط با پاور ویدیو، رفع ایرادات مرتبط با پاور لامبلاست، برطرف کردن عیوب مربوط رنگ CARELWEEL، تعمیرات تخصصی تراشه DMD، تعمیر اشتباهات لنز و اپتیک، تعمیر و ردوبدل چراغ، تعمیر و بده بستان رشته، رفع عیوب مرتبط با Main Board، رفع اختلالات مرتبط با ریموت در اختیار گرفتن و … از پاراگراف سرویس ها نمایندگی تعمیرات پروژکتور به شمار می‌روند.

تعمیر اسکنر و فاکس سامسونگ

اسکنر دسته دیگری از ماشین اداری سامسونگ میباشد که برای ورود تصویر اعم از گواهی، عکس، نقشه، فیلم و … به کامپیوتر به کار گیری میشود و جزء دستگاه های محل ورود (Input) در تکنولوژی IT میباشد. اسکنر ها اشکال گوناگونی دارند. در تعمیرگاه مخصوص اسکنر در مرکز تعمیرات ماشین اداری سامسونگ خدماتی نظیر تعمیر برد اسکنر، عیب یابی چراغ اسکنر، تعویض چراغ اسکنر، عیب یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر و … ارائه می‌شود. فاکس نیز در مجموعه ماشین اداری سامسونگمیباشد؛ معمولا با مشکلاتی نظیر کشیده نشدن برگه به درون دستگاه، ارسال نشدن پیام، خرابی قطعات، صدای ناهنجار و … رو به رو می‌گردد. برای ریشه یابی این اشتباهات بایستی به صورت دقیق اجزای گوناگون این دستگاه را باز بینی کنیم و بعداز عیب یابی صحیح، مسیر تعمیر را گزینش کنیم.