تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

برسی ظاهری اس ۹ و اس ۹ پلاس

 

گلکسی اس ۹ و کلکسی اس ۹ پلاس، کهکشانی های جدید سامسونگ، با فاصله کم تر از دو هفته پس از رو نمایی از راه رسیده اند و اکنون ما با بررسی ان همراه شماییم

هفته‌ی گذشته، بارسلونا میزبان رویداد بزرگ کنگره‌ی جهانی موبایل در سال ۲۰۱۸ بود، به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین اتفاقات کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا را رونمایی سامسونگ از گلکسی اس ۹ وعنوان کرد. کره‌ای‌ها سال گذشته با معرفی چند تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، رونمایی از پرچم‌داران سری اس خود را به مراسمی جداگانه در فروردین‌ماه سال ۹۶ موکول کردند؛ اما امسال وضعیت به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و اکنون کهکشانی‌های جدید از راه رسیده‌اند تا بدین ترتیب، اصلی‌ترین بازیگر دنیای گوشی‌های اندرویدی، رقابتی نفس‌گیر را با آیفون ۱۰، پرچم‌دار کنونی کوپرتینونشین‌ها آغاز کندبرسی ظاهری اس 9 و اس 9 پلاس

 

برسی ظاهری اس ۹ و اس ۹ پلاس | برسی ظاهری اس ۹ و اس ۹ پلاس

 

طراحی

آنچه در پنل جلویی گلکسی اس ۹ خودنمایی می‌کند، نمایشگری خمیده موسوم به Infinity Display با توجه به تصویر ۱۸.۵:۹ است که نزدیک به ۸۵ درصد از نمای مقابل را به خود اختصاص داده و از دو طرف تا لبه‌های گوشی پیشروی کرده است، از نمایشگر گلکسی اس ۹ / اس ۹ پلاس، پوششی از جنس گویلا گلس ۵ محافظت می‌کند که به‌زیبایی با فریم فلزی گوشی پیوند خورده و ساختاری یکپارچه را به‌وجود آورده است. لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر، علاوه‌بر بخشیدن ظاهری زیبا به گوشی، باعث می‌شود تا اجرای ژست‌های حرکتی مختلف، مانند سوایپ‌کردن از لبه‌ها، با لذتی مضاعف همراه باشد.

نمای پشتی گلکسی اس ۹ نیز وضعیت مشابهی دارد، سامسونگ در این بخش نیز از پنلی با لبه‌های خمیده و از جنس گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است که پیوندی دقیق با فریم گوشی دارد. لبه‌های خمیده‌ی پنل پشتی باعث می‌شود تا نه‌تنها گوشی به‌خوبی در دست جای گیرد؛ بلکه کار با گوشی حس خوبی به کاربر القاء کند. مانند هر گوشی شیشه‌ای دیگری، استعداد بالایی در جذب لک و اثر انگشت دارد؛ بنابراین در صورت خرید گلکسی اس ۹، توصیه می‌کنیم که همواره یک دستمال میکروفایبر به همراه داشته باشید یا از قاب محافظ برای آن استفاده کنید.

تنها تفاوت ظاهری اس ۹ و با نسل قبل را، جای‌گیری حسگر اثر انگشت آن‌ها دانست. سال گذشته، تنها نقص طراحی اس ۸ را قرارگیری حسگر اثر انگشت در سمت راست دوربین پشتی عنوان کردیم؛ این موضوع باعث می‌شد تا با توجه به ارتفاع زیاد گوشی، کاربر برای دسترسی به این حسگر به زحمت بیافتد و گاهی اوقات، به اشتباه، پوشش دوربین را لمس کند؛ اما کره‌ای‌ها در نسل نهم کهکشانی‌های خود، حسگر پایین دوربین و در میانه‌ی گوشی جای داده‌اند؛ از این رو دسترسی به آن، بسیار ساده‌تر و راحت‌تر از گذشته است.

 

برسی ظاهری اس 9 و اس 9 پلاس

 

 

 

چینش کلیدهای فیزیکی گلکسی اس ۹ / اس پلاس۹ ، تفاوتی با نسل قبل ندارد و همانند گذشته، کلید پاور در لبه‌ی سمت راست و کلیدهای فراخوانی بیکسبی و کنترل صدا در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارند و فیدبک حاصل از فشردن این کلیدهای فلزی بسیار لذت‌بخش است. امیدوار بودیم تا سامسونگ برای کاهش فشردن اشتباه، یکی از کلیدهای پاور یا بیکسبی را با بافتی خاص از دیگری متمایز کند؛ اما ظاهرا کره‌ای‌ها اعتقادی به این مسأله ندارند!

درگاه سیم‌کارت اول و سیم‌کارت دوم / کارت حافظه‌ی گلکسی اس ۹ / اس ۹ پلاس در لبه‌ی بالایی گوشی قرار دارد و لبه‌ی پایینی گوشی از پورت USB – C، اسپیکر و جک دوست‌داشتنی ۳.۵ میلی‌متری هدفون (!) میزبانی می‌کند؛ البته سامسونگ برای نخستین بار از اسپیکرهای استریو در پرچم‌دار خود استفاده کرده و اسپیکر دوم را با اسپیکر مکالمه در حاشیه‌های بالای نمایشگر یکپارچه کرده است.

 

 نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ | نمایندگی تعمیرات سامسونگ | خدمات پس از فروش موبایل سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *