تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

ارور DRK احتمال دارد که به هر دلیلی برای تلفن همراه های اندروید پیش آید که با وجود این خرابی و ارور نمی شود کاری انجام بخشید. این ارور پس از ارتقا اندروید 6 تولید شده. یوزرها تلفن همراه های سامسونگ بیشترین آمار ما در‌این مقاله می‌باشند. به این دلیل‌که برآنیم تا با رفع ارور DRK موبایل های سامسونگ صحبت در میان آوریم. به این ترتیب در حالتی که از یوزرها سامسونگ میباشید و یا این که اینکه جزء کارآموزانی می‌باشید که می‌خواهید به یادگرفتن دروس مرتبط با یادگرفتن تعمیرات اپلیکیشن گوشی روی آورید؛

پیشنهاد ما برا رفع ارور های موبایل سامسونگ ، رجوع به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ است

ارور DRK چه می‌باشد ؟

این ارور در تلفن همراه های سامسونگ به منزله آن میباشد که دیگر نمی قدرت با تلفن همراه خویش کاری را رخ دهید و باید رو به تعمیر آن آورد و یا این که اینکه تلفن همراه خویش را به یک کارشناس سپرد تا مراتب در راستای تعمیر این دستگاه به کار

ارور drk که مخفف DEVICE ROOT KERNEL هست، زمانی در موبایل های سامسونگ صورت میدهد که استفاده کننده این مدل از گوشی ها بخواهد تلفن همراه سامسونگ با نسخه زیر خویش را به اندروید مارش مالو یا این که به عبارتی اندروید 6 ارتقا دهد. قاعدتا از آنجایی که انجام دادن این فعالیت با موبایل های نسخه ذیل سازش ندارد، به علت عدم سازش پوشه کرنل موبایل با پوشه بوت تلفن همراه، ارور نامبرده شده در موبایل ظواهر می‌شود.

تا تا قبل از این با ارور drk آشنا شدیم. ولی برای برطرف کردنایراد به وجود آمده درین گونه از موبایل های تلفن همراه بی تردید راه‌حل هایی موجود است تا این ایراد را برطرف نمود. به این ترتیب برای برطرف کردن این ارور بایستی با فایده مندی از پوشه های CF ROOT مراحل تحت را به ترتیب از اول اعمال نمود تا ایراد برطرف شود:

شیوه اولیه برطرف کردن ارور DRK در موبایل های سامسونگ

نخستین گام در این شیوه ورود به وبسایت CF ROOT و دانلود پوشه مرتبط با تلفن همراه خویش می‌باشد.

پس از دانلود فولدر مدنظر باید موبایل خویش را با نگاه داشتن هم‌زمان دکمه های ولیوم ذیل و هوم و پاور به وضعیت دانلود منتقل ایجاد و آن را بوسیله کابل یو اس بی به کامپیوتر اتصال داد.

بعداز آن بایستی قابل انعطاف افزاری تحت عنوان ODIN را گشوده کرد و پوشه مرتبط با CF ROOT را در نصیب AP و یا این که PDA برگزید و آغاز را زد تا فولدر مربوطه بر روی تلفن همراه شما ضبط شود.

بعداز اجرای عملیات مرتبط با رایت فولدر مربوطه، موبایل شما ریستارت میگردد و باید به انتظار گردهمایی تا این فرایند تا آخر طی گردد و مجددا موبایل شما فعال سازی شود.

این نکته را بایستی در لحاظ داشت که ممکن میباشد موبایل شما بعداز پروسه رایت کردن پوشه مربوطه یک‌سری توشه ریستارت شود که‌این امری طبیعی میباشد و بدور از انتظار نمیباشد. این موقعیت تحت عنوان او‌لین راه‌حل برای زدودن ارور DRK در موبایل های سامسونگ به شمار می رود البته مطمئنا پایانی رویه وجود ندارد و راهکار دیگر آن نیز برای این فرمان موجود هست که به‌دنبال به آن خوا‌هیم پرداخت.

شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ

شیوه دوم برطرف نمودن ارور DRK در تلفن همراه های سامسونگ

در‌این طریق باید فرآیند ذیل را به ترتیب رخ داد:

  • نخست موبایل خویش را طبق روش مشخصه در صدر به موقعیت دانلود ببرید.
  • پس از ظواهر شدن تصویر کلید ولوم بالای موبایل را بایستی زد تا به برگه دانلودینگ منتقل شد.
  • اپلیکیشن Odin.exe را می بایست اجراء کرد.
  • کابل USB را می بایست به کامپیوتر اتصال داد و به انتظار بنشینیم تا منزل اولیه آبی رنگ گردد.
  • نباید در‌این مرحله چیزی را تغییر و تحول بخشید: مورد های مرتبط با Auto Reboot و اینکه F. Reset Time تیک دار  را و Re-Partion و سایر آیتم ها طبق روشخویش در بخش Option بایستی فارغ از تیک باقی ماند.
  • آن گاه بایستی روی AP کلیک کنیم تا تک فولدر رام خویش را با پسوند tar .md5 گزینش فرمائید و به انتظار بنشینیم تا پوشه مربوطه کاملا بار گذاری شود و بعداز آن دکمه آغاز را زد تا این که تصویری پیش روی شما ظواهر شود.
  • بعداز آن می بایست شکیبایی کرد تا پردازش صد درصد بشود و عبارت PASS نمایان گردد.
  • بعداز آنکه Optimazing App در موبایل شما تمام شد، موبایل شما روشن می شود و کابل را می بایست از آن مستقل کرد.

با انجام دادن این امور نسبتاً عمل به آخر می‌رسد و تلفن همراه شما پذیرای به کارگیری و سود مندی از ورژن تازه می‌باشد و هیچ گونه خرابی و اروری در پیش روی خود نخواهید دید. مگر آنکه تلفن همراه شما بالا نیاید یا این که به اصطلاح کارشناسان Boot Loop شود که دراین‌صورت بایستی آن را ریست نمود تا خلل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *