تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

گوشی سامسونگ A71 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد. گوشی جدید سامسونگ دارای مشخصات فنی بالایی بوده و قصد داریم با بررسی سامسونگ A71 همراه شما باشیم.

غول تکنولوژی کره جنوبی و جهان، چند روز قبل از دو گوشی میان‌رده سری Galaxy A 2020 با نام‌های گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) و گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) رونمایی به عمل آورد. ما در وب سایت سام سرویس ابتدا سراغ بررسی مدل جانشین گلکسی ای ۵۰ رفتیم و هم اکنون قصد داریم مشخصات فنی گوشی سامسونگ A71 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. اینطور که پیداست، این دو گوشی توانسته‌اند بار دیگر نام سامسونگ را بر سر زبان‌ها بیاورند؛ با ما همراه باشید.

 

 

گوشی جدید سامسونگ همانند مدل Galaxy A51 دارای حاشیه بسیار کمی بوده و فاقد طراحی ناچ است، اما مشابه گوشی گلکسی نوت ۱۰ دارای حفره روی صفحه نمایش است. این حفره در مرکز نمایشگر قرار گرفته و توانسته جذابیت و خاص بودن دستگاه را در نظر کاربران افزایش دهد. باید توجه داشته باشید که این امکانات در یک گوشی میان رده قرار دارد، نه مدل‌های پرچمدار که تا مدتی قبل باید برای داشتن آن‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت می‌شد.

همانطور که می‌دانید، نگاه اول کاربران به یک گوشی می‌تواند تعیین‌کننده باشد که آیا تمایل به خرید دارند یا خیر و به همین علت، اکثر شرکت‌ها سعی می‌کنند توجه زیادی به ظاهر گوشی هوشمند داشته باشند که سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. با این که ظاهر اکثر گوشی های هوشمند سامسونگ دارای شباهت‌هایی به هم هستند، اما این دو گوشی جدید به دلیل ماژول دوربین L شکل بخش عقب و حفره روی صفحه نمایش توانسته تفاوت‌هایی در زمینه طراحی گوشی های میان رده ایجاد کند. قطعا این شرکت می‌تواند موفقیت‌های زیادی را به دست آورد.

 

گوشی جدید سامسونگ با وزن ۱۷۹ گرم و بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت، مجهز به صفحه نمایش سوپر آمولد ۶٫۷ اینچ با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ می‌باشد. همچنین نباید از نسبت نمایشگر به بدنه ۸۷٫۲ درصد آن هم غافل شوید.

شرکت سامسونگ برای گوشی جدید خود از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس ۳ استفاده کرده که به خوبی می‌تواند در برابر آسیب‌های جانبی احتمالی از نمایشگر محافظت به عمل آورد. باز هم تاکید می‌کنیم به این محافظ نمایشگر رضایت ندهید و برای راحت کردن خیال خود، یک محافظ دیگر هم تهیه و نصب کنید

 

گوشی جدید سامسونگ در زمینه سخت افزار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما شاهد قرارگیری تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷۳۰ (تراشه ۸ نانومتر) هستیم. این چیپست در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 618 می‌تواند قدرت بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد.

اکثر گیمرها نگرانی زیادی درباره خرید گوشی های هوشمند دارند که بتواند جدیدترین بازی های موبایل را با نهایت جزئیات گرافیکی اجرا کنند. نگران نباشید، گلکسی ای ۷۱ می‌تواند به خوبی تمام بازی های جدید موبایل با دیتای سنگین را پشتیبانی و با سرعت بالا اجرا کند.

اینطور که پیداست، گوشی جدید سامسونگ در دو مدل مختلف بر اساس تفاوت در میزان رم و با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ثایت عرضه خواهد شد، از جمله:

  • ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

نکته: توجه داشته باشید که این دستگاه مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی بوده و می‌توانید با یک حافظه جانبی میکرو اس دی، حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را ۱ ترابایت دیگر هم افزایش دهید.

 

 

گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های بسیار جذابی طراحی و تولید شده است، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس قرار ندارد. به نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ می‌تواند موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و در این رابطه هیچ شکی وجود ندارد.

همراهان عزیز وب سایت سام سرویس، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره گوشی گلکسی A71 در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *