تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

بررسی گوشی سامسونگ  s20 ultra

بررسی گوشی سامسونگ  s20 ultra

بررسی گوشی سامسونگ  s20 ultra

گوشی‌های سامسونگ به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا بسیار محبوب واقع شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر روزه شاهد ورود سری‌های جدیدی از این تلفن همراه بوده ایم. بررسی گوشی سامسونگ s20 ultra که یکی از باکیفیت‌ترین نوع تلفن‌های همراه در برند سامسونگ است را در اولویت کار خود قرار داده و می‌خواهیم بررسی کنیم.

ویژگی های مثبت این تلفن همراه

این گوشی در دو رنگ مشکی و خاکستری در بازار موجود است و شما به راحتی می‌توانید این تلفن همراه زیبا و بی نظیر را در هر کدام از این رنگ‌ها که بخواهیم تهیه فرمایید.
جنس بدنه این گوشی از شیشه و فلز بوده و وزن آن ۲۲۰گرم است که موجب می شود شما این گوشی را به‌راحتی در دست بگیرید.
بررسی گوشی سامسونگ s20 ultra به ما نشان می‌دهد که این گوشی دارای ویژگی ضد گرد و غباری و ضد آبی است و توانایی این را دارد که به مدت سی دقیقه زیر آب باشد. این گوشی دارای اندروید نسخه ۱۰ است و ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲و گیگابایت حافظه RAM دارد.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این تلفن همراه که یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می شوند که موجب استقبال بی‌نظیر از این نوع تلفن همراه شده است.

 

اندازه این تلفن همراه ۶.۹ اینچ است که توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های نسبتاً بزرگ را به این نوع گوشی جلب کرده است.

 

در بررسی گوشی سامسونگ s20 ultra اطلاعات بیشتری در می یابیم مانند اینکه : کیفیت فیلم‌برداری در این گوشی یکی دیگر از نکات مثبتی است که موجب محبوبیت این تلفن همراه شامل میشود به گونه‌ای که فیلم برداری 4320p با سرعت 24 فریم در ثانیه را می توان در این تلفن همراه مشاهده کرد.

بررسی گوشی سامسونگ  s20 ultra

رزولوشن ۱۰۸+۴۸+۱۲+۰.۳ مگاپیکسل (لنز اصلی، تلفوتو، اولترا واید، تشخیص عمق)دوربین سلفی۴۰ مگاپیکسلی، HDR و امکاناتی نظیره
فلش LED، پانوراما، PDAF، OIS، زوم ۱۰ برابری و زوم ۱۰۰ برابری از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه محسوب میشود.

بررسی گوشی سامسونگ s20 ultra پا را از این فراتر نهاده و اطلاعات دیگری را نیز مانند:پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، شارژ سریع بی سیم 15 واتی، قابلیت شارژ معکوس 9 واتی و ویژگی های باتری مانند:لیتیوم پلیمر ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر) را به ما ارائه می‌دهد و موجب شناخت بیشتر ما می‌شود.

 

ویژگی های جزئی تر

این تلفن همراه ویژگی‌های جزئی‌تری نیز مانند: تکنولوژی های  جدیدی مانند:GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE و… را شامل میشود.

 

برسی گوشی سامسونگ s20 ultra موجب می‌شود که شما درباره خرید و یا عدم خرید این محصول تصمیم‌گیری کرده و بتوانیم با شناخت و اطلاعات کافی در این واقعه نسبت به هرگونه اقدام تصمیم بگیرید.

سام سرویس:

سام سرویس به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تعمیرات گوشی‌های سامسونگ است که با در اختیار داشتن کادر متخصص و مهندسین با تجربه توانسته است در زمینه تعمیر این دستگاه‌ها خوش بدرخشند و نام خود را در میان زبان‌ها جاری نمایید.

شما می‌توانید پس از بررسی گوشی s20 ultra و اقدام به خرید آن در صورت مشاهده هر نوع مشکل و اختلال در کارکرد این دستگاه به این مرکز مراجعه کرده و با هزینه‌ای بسیار مناسب این تلفن همراه خود را در کمترین زمان ممکن به وسیله کادر متخصص و کارآمد این مرکز تعمیر نمایید.

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *