تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5

تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5

 

بررسی تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5

تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5 در طراحی ظاهری تبلتهای سری گلکسی تب اس سامسونگ تصمیم گرفته تغییراتی مهم ایجاد کرده و حالا با محصولی روبه‌رو هستیم که در مقایسه با تبلتهای قبلی این کمپانی، به شکلی محسوس طراحی بهتری دارد و آن حس تکامل موردنظر در مقایسه با تولیدات قبلی را به‌خوبی عیان می‌کند؛ اما آنچه باعث خواهد شد تا به شکل دیگری به این تبلت نگاه کنید، ضخامت و وزن سبک آن است. ضخامت ۶,۶ میلی‌متر برای این تبلت واقعاً در نحوه کارکرد شما تأثیر خواهد داشت. همچنین وزن ۴۶۵ گرم این تبلت هم در نوع خود بسیار کم است و هم به‌خوبی در تمامی سطح آن گسترده شده و زمانی که آن را با یک‌دست نگه می‌دارید، در مدت‌زمان طولانی دستتان را خسته نخواهد کرد.

ترکیب رنگ جدید سامسونگ نیز حال‌و‌هوایی تازه به این سری از تبلتها بخشیده است.مانند تبلتهای پیشین سامسونگ، دکمه فیزیکی Home (که حالا میزبان سنسور اثرانگشت نیز است) در میان دو دکمه Menu و Back در پایین صفحه‌نمایش قرار دارند. در دو سمت تبلت بلندگوهای استریو قرار دارند. این بلندگوها قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین بلندگوهای دنیای تبلت نیست، اما کیفیت آنها در سطح قابل قبولی است. دکمه‌های روشن و خاموش، حجم صدا و سنسور IR در لبه بالایی قرار داشته و در لبه سمت راست محل اتصال پور  microUSB، محل نصب سیم‌کارت و حافظه microSD قرارگرفته‌اند…

      تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5

سخت افزار

تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5  تبلت رده‌بالا از سخت‌افزاری قدرتمند استفاده کرده است. مدلی که به‌دستمان رسیده دارای چیپ‌ست Exynos Octa 5420 ست که دارای چهار هسته پردازشی A15 و چهار هسته پردازشی A7 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T628 است. این مجموعه سه گیگابایت حافظه RAM و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در اختیار دارد. باتری ۷۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه نیز امکان استفاده از این تبلت برای مدت‌زمان طولانی را فراهم می‌سازد. جدول یک مشخصات فنی این تبلت را نمایش می‌دهد….

 

تبلت سامسونگ Galaxy tab s 10.5

نیم نگاه 

سیستم عامل :اندروید ۴٫۴٫۲

ابعاد صفحه :۱۰٫۵ اینچ

حافظه داخلی :۱۶/۳۲ گیگابایت

باتری :لیتیوم یونی ۷۹۰۰ میلی آمپر

سیم کارت :سیم کارت میکرو

دوربین :۸ مگاپیکسل

ابعاد گوشی :۶٫۶ × ۱۷۷٫۳ × ۲۴۷٫۳ میلیمتر

وزن :۴۶۷ گرم

شبکه ارتباطی :۴G

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ | نمایندگی تعمیرات تبلت های سامسونگ 

تعمیرات انواع محصولات سامسونگ

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *