تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

لپ تاپ سامسونگ ۹پن

لپ تاپ سامسونگ ۹پن

سامسونگ نوت بوک ۹ –۲۰۱۸

 

شرکت سامسونگ امروز از سه نسخه نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک ۹ ۲۰۱۸ پرده برداری کرد. این کمپانی همچنین از یک مدل جدید به نام سامسونگ نوت بوک ۹ پن نیز رونمایی کرد. این خانواده با هدف ارائه تجربه‌ی کاربری قدرتمند همراه با حمل و نقل آسان و فضایی امن به تولید رسیده‌اند.

لپ تاپ سامسونگ ۹پن

سامسونگ نوت بوک ۹ pen 

 

لپ تاپ سامسونگ 9پن

سامسونگ نوت بوک ۹جدید در دو اندازه ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵ اینچی موجود است. این محصول از یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7، تا حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار است. همچنین مدل ۱۵ اینچی آن نیز از یک کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 میزبانی می‌کند. این لپ تاپ از یک باتری ۷۵ وات ساعتی بهره می‌برد که بزرگ‌ترین و قدرتمندترین باتری استفاده شده توسط سامسونگ است.

 

قابلیت انعطاف پذیری لپ تاپ سامسونگ ۹پن

 

لپ تاپ سامسونگ 9پنلپ تاپ سامسونگ 9پن

 

 

این لپ تاپ از قلم اس پن سامسونگ پشتیبانی میکند و میتواند ۴٫۰۹۶ سطح فشار را با یک نوک ۰٫۷ میلی متری شناسایی میکند. زمانی که قلم از نوت بوک جدا می شود ، به صورت خودکار منوی د اییر کامند برای کاربران به نمایش در می آید. هر دو مدل اصلی ومدل این پن نسل جدید لپ تاپ های سامسونگ به منظور هرچه بیشتر امنیت کاربران از این سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از ویندوز هلو مایکرو سافت بهره می برد. نوت بوک ۹ پن از یک نمایشگر ۱۳ اینچی ، پردازنده نسل هشتمی اینتل با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم ، ۲۱۵ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۹ وات ساعت برخوردار است.

 

آموزش تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

آموزش تعمیرات سامسونگ

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *